Tärkeintä on sateen ääni.

Heikki Salo Tulipalo

Herra Heinämäen Lato-orkesteri

SaloRantala Soi!

Miljoonasade

Miljoonasade höpinöitä
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Syyskuu 09, 2010
Etusivu | Ohjeet | Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy
 Uutiset: Huom! Palstalle kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

HeikkiSalo.com - Keskustelu  |  Bändit  |  Miljoonasade  |  Aihe: Miljoonasade höpinöitä « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] Tulosta
Kirjoittaja Aihe: Miljoonasade höpinöitä  (Luettu 10319 kertaa)
katia
Jr. Member
**

Re: Miljoonasade höpinöitä
« Vastaus #75 : Maaliskuu 23, 2010 »

Kiitos MS:lle näistä vuosista, kun palasitte edellisen tauon jälkeen keikkailemaan. Toivottavasti sulatte taas joskus sieltä jäistä meitä vanhoja fanejanne lämmittamaan ja nuorentamaan  Smiley
Melkein puolitoista vuotta on mulla edellisestä keikasta aikaa. Oli sen verran mahtava kokemus, aivan täydellinen, että ajattelin silloin, ettei haittaa, vaikka se jäisi viimeiseksi. Olen edelleen samaa mieltä, mutta toivon todella, ettei jäänyt oikeasti viimeiseksi. Joku juhlakiertue olisi vielä joskus hieno, ja varmasti olisi salit täynnä!
Hienoa Heikki, että sulla on edelleen virtaa perustaa uusi bändi ja työsi jatkuu. Onnea ja menestystä Tulipalolle!!
Kirjattu

kuu jatkaa radallansa
huokaillen kummissansa
Hanna
Jr. Member
**

Re: Miljoonasade höpinöitä
« Vastaus #76 : Elokuu 03, 2010 »

Kuuntelen tässä taasen Miljoonasadetta ja ei voi kun todeta, että tuota musiikkia jaksaa kyllä kuunnella vuosikymmeniä.. Siitä on kuitenkin jokunen vuosi kun lapsuuden sankarit sun muut ilmestyi.. Itse olin silloin ala-asteella ja tykästyin kovin jo silloin. Ja aina vaan kuulostaa hyvältä..

Aijai, on se kaunista!
Kirjattu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] Tulosta 
HeikkiSalo.com - Keskustelu  |  Bändit  |  Miljoonasade  |  Aihe: Miljoonasade höpinöitä « edellinen seuraava »
Siirry:  

HeikkiSalo.com - Keskustelu | Powered by SMF 1.0.7.
© 2001-2005, Lewis Media. Kaikki oikeudet pidätetään.